Een bijzonder momentum voor hansgrohe: het merkt viert haar 120-jarig jubileum én 30e verjaardag op de Belgische markt
2021 is een extra speciaal jaar voor hansgrohe. Het merk viert niet alleen haar 120-jarig jubileum, maar ook haar 30ste verjaardag van de introductie op de Belgische markt. Sinds de oprichting van het merk in 1901 is hansgrohe onlosmakelijk verbonden met de evolutie van de privébadkamer. Hansgrohe zet in op een totaalervaring tijdens het baden en douchen. Hoe ze dat doet? Met een ongelofelijk oog voor detail in combinatie met een uitgebreid productgamma.
120 jaar kwaliteit, design en innovatie
Hansgrohe ging reeds verschillende samenwerkingen aan met internationaal gerenommeerde designers. Zo werd de nieuwe AXOR One collectie in samenwerking met Barber Osgerby, een Londens architectenduo, ontworpen. Ook de andere productreleases van hansgrohe en AXOR, het high-end segment van hansgrohe, bewijzen hoe het merk water vormgeeft en innoveert.
Daarenboven onderscheiden de iF Design Awards jaarlijks heel wat producten op basis van uitmuntend design, een relevantie voor de samenleving én het dagelijks leven. Dit jaar ontvingen zowaar alle 19 ingediende producten van het premiummerk hansgrohe het ‘Winner’-label van de jury. Een uitzonderlijke prestatie!
Hansgrohe geeft gedurende 120 dagen heel wat prijzen weg
Om dit bijzonder momentum uitgebreid te vieren met hun installateurs, deelt hansgrohe gedurende 120 dagen verschillende prijzen uit, zoals de iBox universal inbouwlichamen, positiemallen en Toolboxen met onderdelen.
Ontdek hieronder het volledige aanbod van prijzen, specifiek voor de installateur:
De wedstrijd loopt nog tot en met 05/10/2021.