hansgrohe presenteert grote nieuwigheid voor een duurzame en unieke badkamerbeleving op ISH

Binnenkort vindt ISH, de grootste vakbeurs op het gebied van sanitair, weer plaats in Frankfurt. Wie van plan is een bezoekje te brengen aan de beurs, kan zich verheugen op een inspirerende ervaring. De Hansgrohe Group presenteert er tal van innovatieve hansgrohe- en AXOR-nieuwigheden, duurzame badkameroplossingen en een veelbelovend concept. 

hansgrohe viert verandering 

Verandering mag gevierd worden... En daar is hansgrohe het meer dan ooit mee eens. Zo stellen ze niet alleen harmonieuze badkamersferen voor op ISH, maar lanceren ze een grote nieuwigheid in primeur. Een tipje van de sluier: droombadkamers worden werkelijkheid. Meer info over de veelbelovende nieuwigheid volgt tijdens de beurs in Frankfurt. ​ ​ 

“Het is tijd om verandering te vieren. Met baanbrekende nieuwigheden maken wij onze reputatie als marktleider op het gebied van innovatie, design, kwaliteit en verantwoordelijkheid opnieuw waar. We creëren inspirerende momenten met water, terwijl we het kostbare element beschermen”, vertelt Hans Jürgen Kalmbach, voorzitter van de Raad van Bestuur van de Hansgrohe Groep. 

De badkamer van de toekomst 

De Hansgrohe Group is zich meer dan ooit bewust van het belang van milieuverantwoord ondernemen. Ze bieden niet alleen duurzame kranen en douches aan die beschikken over slimme technologieën, maar ze gaan nog een stapje verder. Zo zet de Hansgrohe Group hun visie ‘Green Vision Beyond Water: Rethinking Bathroom Culture' om in een ontwerpstudie. Ze maakten een conceptbadkamer waarin 90% minder water en energie verbruikt wordt en dus ook 90% minder CO2 uitgestoten wordt door waterverwarming. ​ 

“Onze visie, de 'Green Vision Beyond Water: Rethinking Bathroom Culture' wordt met deze conceptbadkamer concreet. Hoewel heel wat individuele elementen van de studie al worden gebruikt in onze innovaties, zullen we er blijven ontwikkelen en opnemen in onze technologieën en gamma’s. Het belangrijkste voor ons is om met deze conceptstudie meer bewustzijn te creëren voor ons gebruik van water in de badkamer”, zegt Hans Jürgen Kalmbach. 

Aqua Days 

Wie er niet bij kan zijn op ISH, krijgt toch de kans als een van de eerste de nieuwe innovaties van AXOR en hansgrohe digitaal te ontdekken tijdens de Aqua Days. Voor de derde editie bedacht de Hansgrohe Group een extraatje. Ze nodigen journaliste en presentatrice Kimsy von Reischach uit om verslag te doen van op de beurs en de interessantste momenten vast te leggen. Registreren voor de Aqua Days kan hier. ​ 

Praktische informatie ISH ​ 

  • Datum: Van maandag 13 tot en met vrijdag 17 maart 2023 
  • Locatie: Messe Frankfurt GmbH, Ludwig-Erhard-Anlage 1, 60327 Frankfurt ​ ​ 
  • Standnummer hansgrohe/AXOR: Hal 2.0, A02 
  • Meer info over ISH 

Dorien Debbaut

Press Officer, Two cents

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hansgrohe

Reeds 120 jaar staat 'made by Hansgrohe' synoniem voor innovatie en kwaliteit. 
Binnen de internationale groep Hansgrohe, is hansgrohe het premiummerk van douches, douchesystemen, badkamer- en keukenkranen en spoelbakken voor de keuken. Met haar bekroonde producten zorgt hansgrohe voor de beweging van water in keukens en badkamers. Want daar spenderen mensen hun dierbare tijd en beleven ze, tijdens de interactie met water, speciale momenten. Daarom ontwikkelt hansgrohe vernieuwende oplossingen met een buitengewoon design, een duurzame kwaliteit en intelligente functies met een maximale gebruiksvriendelijkheid. hansgrohe verandert water in een indrukwekkende ervaring: hansgrohe. Meet the beauty of water, al 120 jaar lang.

Neem contact op met

www.hansgrohe.be