Hansgrohe op de trappers

Hansgrohe verlengt titelsponsoring van de BORA-hansgrohe wielerploeg tot 2021

Aan het einde van het meest succesvolle seizoen in de geschiedenis van de professionele BORA-hansgrohe wielerploeg, heeft het team een extra reden om te vieren. Hansgrohe liet via een vervroegde mededeling weten hun titelsponsoring tot het einde van het seizoen 2021 te verlengen.

Dit jaar verzilverde de UCI World Tour wielerploeg in totaal 47 seizoensoverwinningen. Hoogtepunten waren ongetwijfeld de Ciclamino-trui die Pascal Ackermann in de Giro d’Italia wist te bemachtigen en Peter Sagan die tijdens de Tour de France de groene trui mocht aantrekken, beide voor beste sprinter. Samen met de vierde plaats in de Tour de France voor Emanuel Buchmann, zorgde dit ervoor dat 2019 een uitzonderlijk seizoen was voor het BORA-hansgrohe team. De wielerploeg werd zo de op één na beste ploeg ter wereld.

Topklasse voor topprestaties

Al drie jaar is hansgrohe een betrouwbare en gewaardeerde partner en met zijn hernieuwde inzet toont het merk zijn erkenning voor de geleverde topprestaties.Als één van ’s werelds experts op vlak van onvergetelijke waterervaringen, voorziet het hoofdkantoor van het sanitairmerk in het Zwarte Woud de atleten van een dagelijkse dosis onmisbare energie. Zo starten de wielrenners verfrist en in topvorm aan elke wedstrijd, waardoor ze steeds het best van zichzelf kunnen geven. Na een inspannende race worden de batterijen opgeladen en het energie- en krachtniveau weer op peil gebracht.

Hans Jürgen Kalmbach, CEO Hangsrohe SE: “We zijn trots op de geweldige prestaties van het team die, naast een geweldig sportsucces, ook een overwinning zijn voor het hansgrohe-merk. Het positieve effect hiervan op het merk en zijn populariteit, bevestigt dat de verlenging van de sponsorovereenkomst de juiste beslissing is. We willen samen met het team verder blijven schrijven aan het succesverhaal en we kijken uit naar nog twee seizoenen als sponsor en partner van het BORA-hansgrohe team. We wensen de renners en de teammanagers een blijvend succes.”
Emanuel Buchmann, vierde in het eindklassement van de Tour de France 2019: “Ik dank hansgrohe voor hun steun en vertrouwen. 2019 was een zeer succesvol seizoen voor ons team. We delen allemaal dezelfde visie en werken er hard aan om volgend jaar nog succesvoller te zijn.”
Ralph Denk, teammanager BORA-hansgrohe: “Het team verwelkomt de vroege verlenging van onze samenwerking met hansgrohe. Het geeft ons de stabiliteit die we nodig hebben om zonder zorgen onze visie tot 2021 te plannen en na te streven. Ik ben ervan overtuigd dat dit ons in staat stelt onze ambitieuze sportieve doelstellingen te bereiken.”

Kirsten Van Pee

Team Manager, Two cents

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Hansgrohe

Reeds 120 jaar staat 'made by Hansgrohe' synoniem voor innovatie en kwaliteit. 
Binnen de internationale groep Hansgrohe, is hansgrohe het premiummerk van douches, douchesystemen, badkamer- en keukenkranen en spoelbakken voor de keuken. Met haar bekroonde producten zorgt hansgrohe voor de beweging van water in keukens en badkamers. Want daar spenderen mensen hun dierbare tijd en beleven ze, tijdens de interactie met water, speciale momenten. Daarom ontwikkelt hansgrohe vernieuwende oplossingen met een buitengewoon design, een duurzame kwaliteit en intelligente functies met een maximale gebruiksvriendelijkheid. hansgrohe verandert water in een indrukwekkende ervaring: hansgrohe. Meet the beauty of water, al 120 jaar lang.

Neem contact op met

www.hansgrohe.be