Hansgrohe viert 120 jaar kwaliteit, design en innovatie
Uitnodiging Hansgrohe Aqua Days
2021 is een bijzonder feestjaar voor hansgrohe. Niet alleen viert het merk zijn 120-jarige jubileum, het is ook de 30ste verjaardag van zijn introductie op de Belgische markt.
Hansgrohe Aqua Days
Om dit feestjaar af te trappen, nodigt hansgrohe u graag uit op haar Hansgrohe Aqua Days.
Tijdens dit interactieve virtuele event ontdekken bezoekers hoe het merk water vormgeeft en innoveert. De nieuwe productreleases van hansgrohe en AXOR beloven werkelijk adembenemend en inspirerend te zijn. Van visionaire concepten en toekomstgerichte technologieën tot een uniek ontwerp. Zo is er de première van de Pulsify doucherevolutie van hansgrohe en de nieuwe AXOR One collectie in samenwerking met Barber Osgerby. Eén ding staat alvast als een paal boven water, hansgrohe blijft trouw aan zijn traditie, ook in de toekomst.
De Aqua Days luiden ook het begin in van een nieuwe consumentgerichte merkervaring die te allen tijde online en on-demand toegankelijk is, aanpasbaar aan ieders agenda.
Er wordt eveneens een live chat mogelijkheid aangeboden. Gedurende drie uur hebben de bezoekers de mogelijkheid vragen te stellen aan de productexperten.
Deelnemers maken bovendien kans op een mooi cadeau, een handdouche uit het nieuwe hansgrohe-gamma.
120 jaar kwaliteit, design en innovatie
Sinds de oprichting in 1901 staat de merknaam hansgrohe onlosmakelijk verbonden met de evolutie van de privébadkamer. De eerste betaalbare handdouche, douchestang en ééngreepsmengkraan zijn maar enkele van de mijlpalen die schitteren op het palmares van het merk uit het Zwarte Woud. Al 120 jaar lang staat ‘made by hansgrohe’ synoniem voor kwaliteit, innovatie en een vooruitstrevend doch tijdloos design. Hun kwaliteitsbelofte luidt dan ook ‘made to last’.
Het bedrijf zet volop in op de totaalervaring tijdens het douchen. Niet alleen door designmogelijkheden en een uitgebreid productgamma aan te bieden die in elke badkamer passen, maar ook door een ongelofelijk oog voor detail. Van hoe het water aanvoelt op de huid tot het geluid van de waterstroom onder de douche. Niets wordt over het hoofd gezien bij de ontwikkeling van een nieuw product.
Naast het continue aanbieden van een premium kwaliteit, onderscheid hansgrohe zich ook van de concurrentie door de verschillende samenwerkingen die het merk aangaat met internationaal gerenommeerde designers. De Hansgrohe Group is binnen het International Forum Design designleider van de sanitairbranche en staat in de lijst met circa 2.000 opgenomen bedrijven op nummer 6.
Achter dit succesverhaal schuilt ook de jarenlange samenwerking met Phoenix Design. Deze creatieve ontwerpers uit Stuttgart bepalen al meer dan 30 jaar het gezicht van hansgrohe.
De hansgrohe en AXOR mengkranen en douches zijn trendsettend en werden hiervoor al meermaals bekroond met internationale designprijzen.
Het mag dan ook geen verrassing heten dat de hansgrohe en AXOR collecties de favoriete go-to producten zijn van tal van interieurarchitecten, zoals onze eigenste Filip Deslee.
Praktische info
Wat: Hansgrohe Aqua Days
(De presentatie wordt gegeven in het Engels en Duits, met Franstalige ondertiteling)
Wanneer: van 16 tot en met 18 maart
chat sessies mogelijk op 16/3: 11-13 uur (Europa + Afrika)
17/3: 9-11 uur (Europa + Azië)
18/3: 16-18 uur (Europa + Amerika)
Hoe: registratie via pro.hansgrohe.com